torsdag 3. juni 2010

Fru Maileg ♥


En large Mailegkanin snek seg inn i bestillingen da jeg kjøpte de to kaninene til Wivis gutter... Måtte jo benytte muligheten til å få fri frakt for bestilling over 1000,-! Dermed sparte jeg 79kr;) Fru Maileg har ikke fått noe navn ennå, men er allerede en del av familien og har fått hedersplassen i stua:) Tror bare hun savner en mann og mange barn.... ;)



Her pøsregner det i dag, for et sommervær! Fru Maileg venter også på sol og varme, da hun kun har en sommerkjole foreløpig... Vi får se om garderoben vokser utover høsten;)



2 kommentarer:

  1. Så søt ♥ De er bare herlige de Mailegene, jeg selv har en bitteliten guttekanin jeg:)
    Du skal nok ikke se bort ifra at det blir flere kaniner hos deg snart, de har et rykte for å formere seg kjapt de der:)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei!

    Nydelig kanin! En slik fikk jeg veldig lyst på selv! Forsøkte å søke litt etter den, men fant den ikke. Ser at den er fra 2010, men hvis jeg hadde visst hva den heter så kunne jeg kanskje ha funnet den... :P

    Morsomt å se bildene av katten din. Jeg har en del av samme typen selv:P

    anja

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails