torsdag 12. august 2010

Barnebilder


Da vi var i Göteborg på vei til Danmark fant jeg tidenes søteste Elsa Beskow-barnebilde inne på en interiørbutikk, men tror du de hadde flere igjen? Neeeida. Tror du de solgte utstillingen? Neeeida.

Jeg fant ikke noe lignende i Danmark, så jeg bestemte meg for å dra innom på tilbaketuren for å spørre/mase om å kjøpe utstillingsbildet en gang til. Hva tror du vi møtte i døra da vi gikk inn i butikken? Et gammelt, norsk ektepar med bildet "mitt" under armen! Buhuu..

Da vi kom hjem fra ferie søkte jeg litt rundt og fant til slutt en nettbutikk som solgte disse plakatene. Så nå har plakaten blitt min og fått en Ikea-ramme, mangler bare plasseringen på veggen! Hurra :)


Kjøpte noen mindre bilder også, men de har ikke fått ramme ennå. Nå blir det salat og TV-kos, snart begynner Allsang på Grensen :)


 Kos dere i kveld :)


5 kommentarer:

  1. Synes du fortjente å få tak i den plakaten! Det værste jeg vet er når de sier at de ikke selger utstillingen... Er det fordi de ikke gidder å hente den? Hva er da vits med å ha fristende ting i utstillingene? Trodde det var for å selge ting jeg...:)

    Kaja:)

    SvarSlett
  2. Så fint det var! skjønner godt du falt pladask!♥ Krakken var også helt skjønn. Den falt jeg pladask for.:)
    Ha en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  3. Koselig bilde ♥ Skjønner godt at du ikke ga deg med og få tak i det:))

    Mmmm, den salaten så god ut:)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde, bra du fikk tak i det da:)
    Ha en fin kveld.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Elsa Beskows bilder er skjønne! Det samme er Pip. Jeg vurderer å kjøpe noe av det selv :-).

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails