onsdag 7. august 2013

På flyttefot


Nå er det bare en drøy uke igjen til vi flytter, og vi er i full gang med forberedelsene. Loft og garasje er tømt, mange møbler er solgt og pappesker fyller stuegulvet.


Bildene viser deler av den nye stuen som jeg gleder meg til å innrede!


Alt blir lite i forhold til huset vi flytter fra, men samtidig vil det meste bli mer lettvendt. Utgang til plen og lekeplass med mange småbarn skal bli herlig for Ludvik (og oss voksne) :)

Jeg kommer tilbake med oppdateringer så snart vi har kommet oss i orden!

11 kommentarer:

  1. Så spennende med flytting,ser kjempeflott ut og eg gleder meg til å sjå kor flott det blir:)

    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Spennende....her er det muligheter...lykke lykke til kjære deg:))
    Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Fiiint! Blir sååå deilig for dere alle 4... gleder oss til koselige besøk:)

    SvarSlett
  4. Masse lykke til!
    Jeg syns det er gøy med flytting.. Men aldri gjort det med små barn, og da blir alt litt annerledes.
    Gleder meg til å se det ferdig resultatet.
    Det blir nok knall fint !

    Line

    SvarSlett
  5. Så gøy!!
    Blir nok veldig, veldig bra:)
    Og det med lettvindt utgang til leke plass ol er GULL verdt når ungene er små ♥ Gleder meg til og se den stuen innredet:))

    SvarSlett
  6. Heia Marte! Lykke til med pakking og flytting. Gleder meg til å følge bloggen videre i høst og ikke minst til å besøke dere - og se hvor fint det blir. For fint blir det!

    SvarSlett
  7. Hei!
    Oppdaget akkurat bloggen din! Den er nydelig :)
    Legger meg til som følger og gleder meg til å følge dine nye prosjekter!

    Nina

    SvarSlett
  8. Så spennende! Lykke til med flytting til et nytt hjem!

    Fin blogg du har!
    KLEM
    anette

    SvarSlett
  9. MEDAL OF HONOR: FRONTLINE features mediocre chanel replica graphics, no multiplayer, and decent gameplay and under most circumstances would be a rental at best. But with hermes outlet the incredible soundtrack and the emotions that the game invokes, FRONTLINE is one of the best games of the fendi outlet year. MOH fans must check this one out.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails